Az Elkötelezettség a CSR kiválóságért program indító megbeszélésén egy igazán globális vállalatnál, egy igazán helyi gondolkodással és egy igazán elkötelezett csapattal találkozhattunk a házigazda Grundfos-nál.
Tanulságos és egyben meglepő is volt számunkra, hogy a Grundfos 2009-es Zöld Béka Díjas Fenntarthatósági Jelentése elsősorban nem a külvilágnak, hanem a munkavállalók célcsoportjához szólt. Érdeklődésünk tovább fokozódott, amikor megtudtuk, hogy ez a munkavállalói márkaépítésnek az egyik eszköze. Márkát a piacon szoktunk építeni, belül dolgozói elégedettségről beszélünk. Munkavállalói márkaépítés? Érdekes gondolat, már a fogalom használata is meglódította a fantáziánkat, hiszen ezt mi is csináljuk, de a piacos gondolkodás belső használata igazán újszerű és termékeny lehet!
Vállalatlátogatásoknál mindig nyitott szemmel közlekedünk a jó gyakorlatok befogadására. Már éppen kilépett kis csapatunk a Grundfos gyárkapuján, már éppen "becsuktuk" volna addig nyitott szemünket, amikor "viszlát" pillantásunk találkozott Sanyi bácsival. Sanyi bácsi egy kartonlapra kasírozott rajzfigura, aki a balesetmentes napokat számolja és mutatja a műszakba érkező munkásoknak. Pozitív ötlet! :-))
Köszönjük a Grundfos vendéglátását, és kívánjuk, hogy Sanyi bácsi holnap már eggyel többet mutasson!
Az EDF DÉMÁSZ csapata
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése