Az elsők között csatlakozott az „Elkötelezettség a CSR Kiválóság” 2011/12-es programjához a szegedi székhelyű EDF DÉMÁSZ Cégcsoport.
Örömmel üdvözöljük az energetikai szolgáltatót az elkötelezett vállalatok sorában. Baranyi Bélának, a cég TQM vezetőjének tettük fel három kérdésünket:
Mi volt az, ami a leginkább megfogta a programban?
· a szisztematikusan felépített munkamenet, amely megvalósított akciókkal zárul
Mik az elvárásai, milyen hasznokat jelenthet a program a szervezet számára?
· külső partnerekkel dolgozhatunk együtt, akiktől jó gyakorlatokat tanulhatunk
· kollégákat és partnereket vonhatunk be társadalmilag felelős cselekvésekbe a program kommunikálásával
· megerősíthetjük a felsővezetőink elkötelezettségét
Mit vár a legjobban, illetve van-e valami, amitől tart egy kicsit?
· megerősítést várunk, hogy jó irányban haladunk, de ugyanakkor tartunk az elbizonytalanodástól
· meg tudjuk mutatni, hogy az üzlet és a CSR elválaszthatatlan
Mindent megteszünk azért, hogy az elvárások teljesüljenek!
Még lehet csatlakozni a programhoz, a pályázati kiírás és a jelentkezési lap letölthető a „Jelentkezés a programra” fül mögül.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése